Re: fuse, sshfs, montowanie z poziomu użytkownika

2006/2/20, Grzegorz Szymański <czadmang@poczta.fm>:
> Witam
>
> Chciałbym się spytać jak zamontować zdalne zasoby ssh z poziomu użytkownika,
> za każdym razem jak montuję z użytkownika:
>
> # sshfs zdalna_maszyna: ~/katalog
>
> dostaję komunikat:
>
> "fusermount: mount failfusermount: mount failed: Operation not permitted"
>
> Należę do grupy fuse:
>
> # groups grzegorz
> grzegorz : grzegorz cdrom floppy audio www-data src video users shutdown fuse
>
> Wiem, że można zmienić uprawnienia do pliku /usr/bin/fusermount na 4755, ale
> [...]

zakładam że moduł fuse posiadasz wkompilowany w kernela (lub masz
odchaczone bezpośrednio w konfiguracji kernela >= 2.6.12 ) .
jesli jest inaczej - zmien uprawnienia do /dev/fuse na jakieś bardziej
"world write'able" ;)

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com