Re: testy wydajnościowe dla kart graficznych

06-02-19, wartan <wartan78@o2.pl> napisał(a):
> no witam serdecznie!
>
> No i własnie siedze sobie na stronce PClab'u i czytam różne komentarze
> na różnego rodzaju tematy i naszło mnie: Czy użytkownicy Linuxa są
> "poszkodowani" - jeśli można to tak nazwać, jeśli chodzi o testy
> wydajnościowe kart graficznych. Pod Ms windows jest mnóstwo tego typu
> rzeczy, ale jakoś nigdy nie widziałem nic podobnego pod linux. Czy wie
> ktoś coś o tego typu programach. Bo sam osobiście mam całkiem dobry
> sprzęt uzywam przez około 90 % mojego czasu przy komputerze Linuxa i
> [...]

Nie wiem czy dokłądnie o to chodzi - ale polecam rozczaić testy
wydajnościowe 3Dmarka pod winem. Zadnego "native'owego" 3dmarka pod
linuxa nie znam ,ale na pewno da ci to coś do myślenia.

btw. nie spodziewaj sie jakiejś super wydajności po openglu linuxowym
, w wielu miejsach nie dorównuje rozwiązaniom direct3d , jednak ma
zupełnie inne "zachowanie " niż ten pod windowsem co mu dużo daje w
moich oczach.

p.s. gdzieś czytałem ze w windowsie vista obsłgua opengla ma być
zupełnie usunięta i wychodzi na to że nowe gry nie będą już posiadały
supportu dla tego sterownika.. szkoda.. na pewno jest to krok
majkroszajsu w strone powolnego usuwania linuxa z dziedziny
multimediów.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com