Re: iso mini cd woody -ego

Może spróbuj tutaj:
www.wizard.adler.org.pl

----- Original Message ----- From: "Tomek Wojtczak" <twojtczak@cso.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, October 18, 2005 5:27 PM
Subject: iso mini cd woody -ego

witam szanownych grupowiczow!

czy ktos z was wie gdzie znalezc mini cd debiana 3.0 (woody) ??
moze ktos ma i wystawil by mi na ftp (lub inaczej)?

mam problem z zainstalowaniem standardowej dystrybucji na dell-u 6300 (nie wykrywa mi kontorlera perc). znalazlem cos takiego: http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Debian+on+Dell+Servers , lecz zeby instalacje pchnac dalej trzeba miec plyte z woodym a moja "wysluzyla sie". chyba ze da sie tego nieszczesnego installera przerobic tak, by mozna bylo wykorzystac plyte sarge'a
ale poziom mojej wiedzy jest niewystarczajacy by to zrobic.

dziekuje z gory i pozdrawiam
tomek wojtczak