Re: /var/cache/apt - jak ponownie użyć?

06-02-18, Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał(a):

> Wystarczy skopiować, byle we właściwe miejsce (/var/cache/apt/archives/)

Dzięki z pośpiechu skopiowałem ale o jeden katalog za wysoko :)

Przy okazji czasami pojawia się coś takiego:

W: Nie udało się wykonać operacji stat na liście pakietów źródłowych
http://security.debian.org stable/updates/main Packages
(/var/lib/apt/lists/security.debian.org_dists_stable_updates_main_binary-i386_Packages)
- stat (2 Nie ma takiego pliku ani katalogu)
W: Nie udało się wykonać operacji stat na liście pakietów źródłowych
http://security.debian.org stable/updates/contrib Packages
(/var/lib/apt/lists/security.debian.org_dists_stable_updates_contrib_binary-i386_Packages)
- stat (2 Nie ma takiego pliku ani katalogu)
W: Można uaktualnić listy pakietów aby uzupełnić brakujące pliki
W: Można uaktualnić listy pakietów aby uzupełnić brakujące pliki

Jest to jakiś problem ?