Re: Serwer pocztowy z dodatkami (clamav,spamassassin,rbl) w firmie

On Thu, Feb 16, 2006 at 04:19:51PM +0100, ozyrys.hd wrote:
[...]
> I o taką funkcjonalność mi chodzi.

Jeszcze dodam, ze mamy tez serwer z backupem pojedynczych maili,
ktory na biezaco archiwizuje odbierana poczte. Dzieki temu mozna
szybko odtworzyc najnowsza poczte uzytkownikowi, ktory niechcacy
"wytrze" sobie zawartosc skrzynki, zanim w nocy zrobi sie backup
wszystkich skrzynek. To tez jest robione dzieki maildropowi.

> Czy jest jakieś gui do obsługi kwarantanny?. Mi wystarczy linia
> poleceń ale drugi admin jest wychowany na produktach MS.

Gui do obslugi kwarantanny nigdy nie powstalo, bo jeszcze nie
zdazylo sie, zeby ktos sie upomnial o takiego maila :) Zreszta mi
tez w zupelnosci wystarczy linia polecen.

> Istnieje możliwość postawienia serwera pocztowego wraz z dodatkowymi
> aplikacjami i chciałbym zrobić to na debianie. W pierwszym etapie 80-120
> kont (znając życie 150;)), jeśli wszystko będzie działało to kolejne 300
> do przeniesienia z serwera windowsowego.
>
> Jak mocny sprzęt może być potrzebny do udźwignięcia tylu użytkowników?

Tylko tylu? Gdybys mial *nascie albo *dziesiac tysiecy uzytkownikow,
to trzeba by bylo sie zastanawiac. Z taka liczba uzytkownikow poradzi
sobie nowy, nawet slaby pecet i jeszcze bedzie sie nudzic.

Pozdrawiam,

P.