Re: postfix, przeniesienie serwera na inną maszynę

On Thursday 16 February 2006 20:59, Robert Rakowski wrote:
> Witam
>
> Czeka mnie niedługo przeniesienie sporej ilości kont pocztowych na inny
> serwer.
> Zastanawiam się jak zrobić w miarę bezpoleśnie.
> Aktualny serwer to fedoracore 2 błee ;) pocztę obsługuje postfix. Poczta
> jest przechowywana w /var/mail po przeniesieniu na debiana chciałbym aby
> znajdowała się maildir w katalogu domowym użytkowniak.
> Tu właśnie mam kłopot bo - jak mi się wydaje - konta użytkowników
> przeniosę w miarę bezboleśnie to nie wiem jak z pocztą. Czy wystarczy z
> [...]

No... nie do końca... wymagana będzie jeszcze tzw. "odpowiednia konfiguracja
postfiksa" oraz przetrawienie plików mbox z Fedory przez skrypt mb2md. Jest
łatwy w obsłudze więc zapraszam do dokumentacji :-)

W razie problemów - daj znać. ;-)

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]