Re: Warsztaty z Open Office.

Wojciech Ziniewicz napisał.
 ( Moze nastapic jego opoznienie do godz 16 : 15.)
> Witam, mam takie pytanko,
> Jak widze cały świat linuxowy kręci się wokół Gdańska..
> Czy jest na liście ktoś kto zajmuje sie spotkaniami w Warszawie ?
> Chętnie włączyłbym się w organizacje/prowadzenie itd.
Witam.
Milo mnie cos takiego przeczytac. Pewnie takie tu sprtawilem wrazenie.
Najwiecej linuxowych spotakn chyba na Slasku. Na szczescie od
pewnego czasu rowniez w Gdansku nieco wiecej linuxowych spotkan.
Pewnie jestes z Warszawy. No coz jezeli Warszawa, to WARLUG. Jego
witryna
pod http://warszawa.linux.org.pl POzatym od czasu do caasu
otrzymuje wiadomosci od Novella gdzie moia o warszawskich spotaniach.
Och w Gdabnsku bylo jedno Nowel i Helwett Packard rok temu w marcu.
Wtedy o nim gdy tylo dowiedzialem sie zapisalem sie i bylem na nim.
Coz wiecej. Aurox dawniej organizowal w Warszawie spotania.
O  nich pod http://www.aurox.pl obecnie w dziale Twoj Aurox
pod http://www.aurox.org/pl/modules/content/index.php?id=15
Oj widze,ze warszawskie minelo w styczniu i obiecnie robia je za
granica.
Ta witryna czwsto zmieniana. Pozatym moze upewnij sie czy w Warszawie
moze rowneiz bedziecie miec Poznaj Linuxa 25 marca. Obecnie
go przygotowuje wiele LUG-ow. Od kilku miesiecy o imprezach linuxowych
mowi sie na LUG-owych listach dyskusyjnych .

PLUG  Mailman i archiwum pod
http://lists.linux.org.pl/mailman/listinfo/plug

Tablica ogloszen o spotkaniach PLUG-INFO Mailman i archiwum
pod http://lists.linux.org.pl/mailman/listinfo/plug-info

--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0