Re: no to się porobiło ...

no witam ponownie

niestety zrobilem to troche w inny sposob Baza danych w Debianie nie chciala ani sie zainstalowac na nowo tj upgradnac ani usunac bo dpkg i apt krzyczal ze nie chce usunac tego dziadostwa i koniec dlatego też zrobiłem kopię zapasowa całego /home i /tmp który dla mnie był ważny i przeinstalowałem debiana od nowa ,oczywiście zachowałem "konfigi" wszystkich serwisów które miałem u siebie dlatego samo odzyskanie wszystkiego odbyło się na ponownym instalowaniu programów i przekompilowaniu jądra co w sumie nie zajęło dużo czasu ... Już działa wszystko jak poprzednio , dokładnie jak poprzednio( oprócz firefoxa, który śmiga jak nowy). Odzyskałem 100 % swoich danych i programów... Dziękuje za pomoc

pozdrawiam

Witam
Z tym debianem jak zauważyłem na jednym kompie mam sarge stable na
drugim mam unstable  i musiałem sporo pakietów przekopać :)
Jak chcesz korzystać dobrze to albo stable albo unstable :)
Wpisz mirrory z unstable do apt-a i dawaj upgrade :)
Tryb graficzny uruchamiamy poleceniem startx ,wczesniej musimy sie
skonfigurowany nasz srwer x'ów Xfree86 czy X.org ;d
Konfiguracje xserwerów zazwyczaj są w /etc/X11 nazwy plików zależne
od Xserwera :)
Tak partycje można naprawiać z bootowalenj płytki debiana ale ja bym
polecał jakieś LiveCd np. Knoppix'a i partycje układamy fdisk'iem
oraz cfdisk'iem dla miłośników GUI jest Qtparted :)
Pozdrawiam Mam nadzieje ze pomogłem ;-)

<<<===>>>
Wojciech Stępniak || GG:2471749  || JID:djlinux@chrome.pl
Home Page: www.djlinux.xt.pl

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139