Re: atak na serwer www - apache 1.3.x

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 9 lutego 2006 (14:36:07) można przeczytać:

> Jak najbardziej ma sens  - odciaza apacza :). Wymyslilem teraz tez, ze
> mozna by reguulkami mod_rewrite kierowac zapytania gdzies w kosmos, no
> ale to znowu angazuje apacza. Ale w przypadku apaczy trzech (pisalem o
> tym w poprzednim mailu) obciazenie sztuki zdecydowania spada.
> BTW, do Twojej doemny mam 20 hopow - nie bylo gdzies blizej serwera?
> WYkonczylbys atakujacych jakoscia lacz TP :D

blizej sie nie dalo :)))

bede probowac wlasnie ze squidem ktory bedzie na localhoscie a domenka
bedzie na osobnym ip i squid zajmie sie blokowaniem wywolan ddd.jpg i
innych pochadzacych z tych wormow a reszte pusci do apacha

czyli squid z filtrowaniem + przkierowanie = transparent proxy bedzie
dla domenki www.wena.net

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras