logi ze squid'a

Witam.
Mam sieć podzieloną na kilka segmentów z osobnymi serwerami i całość spinam na jednej maszynie, gdzie siedzi squid. W logach otrzymuje inf. z poszczególnych segmentów bez informacji o pojedynczych hostach.
Pytanie moje:  Jak zbierać informacje z podsieci za kolejnym serwerem?.
Instalacja podrzędnego proxy na maszynie"serwer2" nie jest wskazana (PII300 z 32MBRAM).
Znalazłem trochę w goglach, ale chciałbym poznać opinię grupowiczów.
Pozdrawiam. Mariusz Ścibiorski.

192.168.0.0.... |<-------->serwer2<-------> 192.168.1.0...... internet -------->serwer1 | |<--------->serwer3<------> 192.168.0.0... 192.168.1.0...