Re: syslog-ng i debian SID

On Tuesday 07 February 2006 21:12, bieniu gras wrote:
> Witaj Lech,
>
> W Twoim liście datowanym 7 lutego 2006 (20:46:17) można przeczytać:

> zobacz na liste tam dodalem troche i odpisuj na liste prosze

Mistrzu. Wywal Reply-To ustawione na siebie, to będę odpisywał na listę.
Jeżeli sugerujesz mi, bym odpisał do Ciebie (poprzez ustawienie Reply-To), ja
to respektuję. Zdecyduj się więc co chcesz. ;>

> nie wiem nie znam go

To po prostu normalny (w końcu) daemon logowania. A używanie niestabilnego
oprogramowania niesie za sobą możliwość niedziałania owego ;-)

pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]