Neostrada znów

Wiem że to krąży po necie, ale na ten problem rozwiązania mimo usilnych poszukiwań rozwiązania nia znalazłem, a mam przeczucie że dużo osób go mialo i mieć będzie. A więc jestem użytkowikiem sarge i jądra 2.6.8 z paczki. Zainstalowałem sterowniki najpierw w wersji dostarczanej z dystrybucją a potem takze 2.3.2. lecz po skonfigurowaniu otrzymuję komunikat:
Ładowanie modułu [Error]
Znalazłem, że ten problem dotyczy systemów debian i debianopodobnych ale nie odnalazłem jego przyczyn ani rozwiązania. Porty usb są widziane przez jądro.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam, Dawid "DaViDeX" Dąbrowski.