Re: postfix+wirtualni userzy + maildrop

On Tue, Feb 07, 2006 at 03:44:17PM +0100, Wojciech Firlej wrote:

> tego uzywam do kierowania maili do roznych katalogow

Mialem na mysli, ze maildrop sluzy do dostarczania poczty
do katalogow, ale "po drodze" moze je rowniez filtrowac.

> to jest w sumie ciekawe rozwiazanie - jest mozliwosc konfiguracji
> SpamAssassina dla konkretnych uzytkownikow wedlug ich upodoban? Lub
> nawet konfiguracja/aktywowanie spamassasina przez mysql?

Tego nie probowalem jeszcze robic, ale mam nadzieje, ze mozna cos
takiego uzyskac. Bardziej mi zalezy w tej chwili, zeby nasi uzytkownicy
mogli sami "uczyc" SpamAssassina, co jest dla nich spamem, a co nie.
Na razie za pomoca maildropowego filtru moga tylko skanowac naglowki
ilosci iksow w tym drugim uznaja wiadomosc za spam.

> Niby tak, ale mialem kiedys z tym problemy (i nie moglem dojsc do
> tego, jaki blad robie przy zakladaniu), a ze mialo to byc gotowe na
> wczoraj, to zrobilem wpis w transporcie na virtual:, powysylalem maile
> (potworzyly sie maildiry) i wrocilem do maildrop: .

$ find
.
$ maildirmake Maildir
.
./Maildir
./Maildir/tmp
./Maildir/new
./Maildir/cur

Moze powodem Twoich problemow byly nieodpowiednie uprawnienia
na podkatalogach?

Pozdrawiam,

P.