Re: postfix+wirtualni userzy + maildrop

06-02-03, Cezary Siwek <cezary_siwek@yahoo.co.uk> napisał(a):

> Czy udało się komuś odpalić maildropa na debianowym postfix'ie ?

udalo mi sie, ale uzywalem nie-oryginalnej paczki, bo w jednej z domen
musialem uzywac mailfilter

> mam postfixa z courierem ,Maildir,  klienci virtualni w bazie mysql , amavis
> z clamav.
> dołozylem spamassassin . ten ładnie oznacza spamy ale przez maildropa już
> nic nie przechodzi (w zasadzie maildrop wcale nie jest uruchamiany) .

a po cholere chcesz sie bawic w maildropa? W transport map uzyj
virtual: zamiast maildrop: i po sprawie ...

> wycinek master.cf :
>
> maildrop  unix  -       n       n       -       -       pipe
>   flags=DRhu user=vmail argv=/usr/bin/maildrop -d ${user}@${nexthop}
> ${extension} ${recipient} ${user} ${nexthop} ${sender}

ja mam:

maildrop  unix  -       n       n       -       -       pipe
  flags=DRhu user=vmail argv=/usr/local/bin/maildrop -d ${recipient}

Jako ze uzywam to tylko dla jednej z domeny z 2 uzytkownikami nie
zajmowalem sie nastepujacym problemem:

jak sie automatycznie zaklada maildiry przy uzyciu maildropa (przy
virtual sa zakladane automatycznie przy dostarczaniu pierwszego maila)

Pozdrowienia

Wojtek