firefox 1.5.0.1

witam !

jak w temacie ... Mam problem z tą wersją firefoxa nie wiedziec dlaczego po aktualizacji tejże przeglądarki uruchamia mi się ona tragicznie wolno tj. najpierw wywala mi jakieś komunikaty o aktualizacji rozszerzeń ( co uznałem początkowo za plus) następnie przegldraka umiera( w moim prezekonaniu ) i po kilku minutach wstaje jakgdyby nigdy nic. Tzn wstaje w momencie kiedy już zapomniałem że chciałem ją uruchomic tj po jakiś pięciu minutach. Miał ktoś podobny problem

pierwotnego firefoxa mam z paczki Debiana a aktualizowany jest przy pomocy programu updater z wersji 1.5.0.1

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139