Re: Apache 2 - po restarcie wszystko "Permission denied"

On Sun, Feb 05, 2006 at 10:00:31PM +0100, wojtek wrote:
> nie chce podważać pewnych wręcz aksjomatów, ale słyszałem o przypadku że cp -a
> nie zadziałało.

Stare cp miały problemy z socketami i plikami urządzeń. Ale nowe sobie
radzą.

> Tzn diff 'du -h' na oryginale różnił się od tego na backupie.
> Nie wiem czym to było spowodowane i nie sprawdzałem tego.

Być może różnicą w wielkości jednostki alokacji, czy ja to się tam
nazywało..

> dd mnie nigdy nie zawiodło wiec to z pewnoscią moge polecić .

Tyle tylko, że nie pozwala na zmianę wielkości systemu plików po drodze.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216