Re: [Actus] Spotkania Milosnikow Starych Komputerow w centrum Gdanska!

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Wiec juz jutro nasze spotkanie. Zapraszam. :)
> Dodam jescze adres Pubu.
> Pub "Patio."
> ul. Dyrekcyjna. 24.
> (wejscie od Kupieckiej, za Zieleniakiem.)
> Gdansk-Centrum.
> No i jak przed chwilka zaproponowalem przy tej okazji
> mozemy porozmawiac o kolejnym spotaniu Poznaj Linuxa.
Witam.
Wiec jhuz po. Bardzo przyjemna impreza. Mile towarzystwo.
Co prawda tym razem nas z TLUG-u bylo zaledwie 3.
Prawdopodobnie po tej imprezce kilku dolaczy jeszced do TLUG-u i FLUG-u.
Obejrzelismy kilka starych komputerow i wyposazenia do nich.
Tu ciekawostka byl malo popularny MSX na Z-80. Pozatym nieco literatury
programow. Podobne imprezy prawdopodobneibeda powtarzane co
miesiac w pierwsza sobite. Wiec kto chce moze tu przynisc do
wymiany, lub sprzedania stare komputery, czy tez ksiazki, lub czasopisma
komputerrowe. Biezace wiadomosci w witrynei Pubu i tu
w kolejnych e-mailach.
Z najblizszych spotkan wyglada,na to, ze 25 marca bedziemy mieli
Poznaj Linuxa na Uniwersytecie Gdanskuim. Cos mnie obilo sie
o uszy, ze bodajze w okolicy 18 lutego ma byc spotanie o Opemn Office.
Jednakze na razie o nim ja nie mam wiecej wiadomosci.
gdyby ktos wiedzal wiecej prosze o wiadomosc na liste.
Oczywisce jezeli ja dowiem sie wczesniej tu podam wiadomosc.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0