Re: Apache 2 - po restarcie wszystko "Permission denied"

Dnia niedziela, 5 lutego 2006 19:24, Jaroslaw Bylina napisał:

> Ja bym zrobił to najprościej (raz kiedyś tak zrobiłem i działało:)):
> 1. montuję starą partycję jako /mnt/stara
> 2. montuję nową partycję jako /mnt/nowa
> 3. robię (jako root oczywiście, tak jak i powyższe dwa punkty):
>    cp -a /mnt/stara /mnt/nowa

nie chce podważać pewnych wręcz aksjomatów, ale słyszałem o przypadku że cp -a
nie zadziałało. Tzn diff 'du -h' na oryginale różnił się od tego na backupie.
Nie wiem czym to było spowodowane i nie sprawdzałem tego.  dd mnie nigdy nie
zawiodło wiec to z pewnoscią moge polecić .
Wojciech Ziniewicz (at) gmail.com
http://silenceproject.org