Re: Apache 2 - po restarcie wszystko "Permission denied"

Dnia niedziela, 5 lutego 2006 18:57, Jarek Buczyński pisze:
> Witam ponownie
> Bardzo wam wszystkim dziekuję za podpowiedzi i porady.
> Uruchomiłem dzisiaj Knppixa, włączyłem fsck -r /dev/hdaX (mam 5partcji). Na
> pierwszej (/dev/hda1, główna /) pojawiły się błędy, więcwłączyłem fsck -ra
> aby naprawiał, jednak dalej jest to samo, pisze żenie może naprawić.
> Pozostałe cztery przeszły bez problemów.
> Mam inny dysk, chciałbym to wszystko przenieść na ten drugi. Jeżeliktoś zna
> jakiś dobry i przede wszystkim wypróbowany sposóbprzeniesienia całego
> systemu na inny dysk to bardzo proszę  o jakieśwskazówki. A z drugiej
> [...]

Ja bym zrobił to najprościej (raz kiedyś tak zrobiłem i działało:)):
1. montuję starą partycję jako /mnt/stara
2. montuję nową partycję jako /mnt/nowa
3. robię (jako root oczywiście, tak jak i powyższe dwa punkty):
   cp -a /mnt/stara /mnt/nowa

Co wy na to?

pzdr,
jmb

PS. Ale swoją drogą to na twoim miejscu / bym zainstalował od nowa, a resztę
przeniósł (przeniósłbym ewentualnie potrzebne wybrane pliki ze starego /etc
po nowej instalacji).