Re: Apache 2 - po restarcie wszystko "Permission denied"

Witam ponownie

Bardzo wam wszystkim dziekuję za podpowiedzi i porady.

Uruchomiłem dzisiaj Knppixa, włączyłem fsck -r /dev/hdaX (mam 5
partcji). Na pierwszej (/dev/hda1, główna /) pojawiły się błędy, więc
włączyłem fsck -ra aby naprawiał, jednak dalej jest to samo, pisze że
nie może naprawić.

Pozostałe cztery przeszły bez problemów.

Mam inny dysk, chciałbym to wszystko przenieść na ten drugi. Jeżeli
ktoś zna jakiś dobry i przede wszystkim wypróbowany sposób
przeniesienia całego systemu na inny dysk to bardzo proszę  o jakieś
wskazówki.

A z drugiej strony to nie wiem czy jak przeniosę tą hda1 na nowy czy
to coś zmieni, ale mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć jak to się
robi

Dziękuje i pozdrawiam