Re: [ot] tak sobie właśnie rozmyślam

On Sat, Feb 04, 2006 at 12:07:33AM +0100, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) wrote:
> Kto jest w stanie nauczyć mnie bezpieczeństwa serwera w 8 godzin ?
> hmm... ciekawe, biorac pod uwage takze fakt ze jest jeszcze pozostale 15
> pkt do zrealizowania.

Nauczyć - nikt. Zapewne zarystowane zostaną ogólnie pewne podstawowe
zasady i techniki, bez wnikania w szczegóły. Wszystko zależy od tego,
na jakim jesteś poziomie i czego oczekujesz.

> Chociaż skoro gazety takie jak Linux Magazine wypowiadają się
> optymistycznie o szkole, to być może faktycznie zdolni ludzie tam
> pracują i nauczają. Nie neguję, tylko się zastanawiam.

Szczegółów nie znam, ale nie przykładał bym wielkiego zaufania do
opinii Linux Magazine - spróbuj zasięgnąć informacji także w innych
źródłach.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne