Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 i DCS f828

Dnia 04-02-2006, sob o godzinie 09:59 +0100, ja napisał(a):
> Dziex, to pozostaje mi jeszcze scsi_mod a może wiesz za co ten moduł
> jest odpowiedzialny
> może po takiej wskazuwce jakos  ud ami sie odnalezc :)
Jak zaznaczysz przy kompilacji jądra to co podałem to będziesz miał co
trzeba.
scsi_mod to obsługa rdzenia scsci ( cokolwiek to znaczy ) tyle
wyczytałem.
sd_mod to obsługa dysków scsci

Ja bym na twoim miejscu przekompilował jądro z tymi opcjami co podałem.

Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl
JID UMariusz@jabberpl.org
GG 3624364