[ot] tak sobie właśnie rozmyślam

Tak wpadłem na stronę

http://www.szkola-linuxa.com/szkolenia.php?option=apache.html

niesiony prądem internetu i myślę sobie:

Liczba godzin szkolenia: 8
Koszt szkolenia: 640 zł

pkt 16 (ostatni, czyli jak zabraknie czasu to pewnie zostanie pominiety)
Bezpieczenstwo serwera.

Kto jest w stanie nauczyć mnie bezpieczeństwa serwera w 8 godzin ?
hmm... ciekawe, biorac pod uwage takze fakt ze jest jeszcze pozostale 15
pkt do zrealizowania.

Chociaż skoro gazety takie jak Linux Magazine wypowiadają się
optymistycznie o szkole, to być może faktycznie zdolni ludzie tam
pracują i nauczają. Nie neguję, tylko się zastanawiam.

Czy ktoś z Was miał może okazje się spotkać z tą szkołą, wie coś?
Poleca, odradza ?

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>