Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 i DCS f828

Dnia 03-02-2006, pią o godzinie 22:54 +0100, ja napisał(a):
> Hehe powiem wiecej nawet w configu dystrybucyjnego jajka nie  znajduje
> ciągu znaków scsi_mod i sd_mod co nie zmienia faktu
> ze moduły istnieja fizycznie na dysku. No nic pewnie jakos inna ksywke w
> configu maja poszperam w takim razie i dzieki wielkie za pomoc :)
Niektóre mają inną np. sd_mod ma  BLK_DEV_SD, ale usb-storage ma akurat
USB_STORAGE.

Pogrzebałem troszkę i poszukałem. Jak uruchomisz konfigurator jądra
przed kompilacją to jest taka sekcja USB SUPPORT, a w tej sekcji USB
Mass Storage support, i to właśnie trzeba zaznaczyć. Jest tam też notka
aby włączyć : SCSI, and 'SCSI disk support'. Zaznaczam iż mówię o jądrze
z serii 2.6.

> Jeszcze mam pytanie jednak skąd Ci wiadomo ze usbmount moze ocś nabroić
> przeciż on ma za zadanie tylko zamontować sprzęt
>  a nie nadpisywać pliki na tym ze urządzeniu.

Cytat z usbmount.conf:

 WARNING!  The vfat filesystem does not yet fully implement
sync-mounting.
 If you include "vfat" in the list of filesystem types, you *MUST*
make
 sure all data is written to the medium before you remove it (e.g. run
the
 "sync" command in a terminal window).  Otherwise, you *WILL* lose
data!

Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl
JID UMariusz@jabberpl.org