postfix+wirtualni userzy + maildrop

Witam !

Pisałem na p.c.o.l.d ale bez konkretnego odzewu wiec moze tutaj jeszcze raz sprobuje:

Czy udało się komuś odpalić maildropa na debianowym postfix'ie ?

mam postfixa z courierem ,Maildir,  klienci virtualni w bazie mysql , amavis
z clamav.
dołozylem spamassassin . ten ładnie oznacza spamy ale przez maildropa już
nic nie przechodzi (w zasadzie maildrop wcale nie jest uruchamiany) .

konfiguracje wziąłem z tysiąca przykładów i postfix.org

oto wycinek z logu po przesłaniu maila ze spamem :

Feb  2 20:38:25 serv postfix/pipe[31640]: 2475B7EB2: to=xxxx@xxxx,
relay=maildrop, delay=0, status=bounced (user un
known. Command output: Invalid user specified. )

wycinek master.cf :

maildrop  unix  -       n       n       -       -       pipe
 flags=DRhu user=vmail argv=/usr/bin/maildrop -d ${user}@${nexthop}
${extension} ${recipient} ${user} ${nexthop} ${sender}

uzytkownik vmail ma prawa do maildrop ...
w czym moze byc problem . jakies pomysly ?

Cezary Siwek

___________________________________________________________ Yahoo! Photos ? NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo http://uk.photos.yahoo.com