Re: Re: Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 i DCS f828

Dnia 03-02-2006, pią o godzinie 17:57 +0100, ja napisał(a):
> Hmmm zrobiłem jak powiedzialeś u mnie jest taki efekt:
>
> /Feb  3 17:49:37 localhost kernel: hub 1-0:1.0: state 5 ports 8 chg 0000
> evt 0002
>
> /niebardzo wiem ktore to nazwa urządzenia wiec prosilbyym o odszyfrowanie :)
>
> Co do prób montowania sdx to probowalem b,c to probowalem pare literk po
> kolei ale nic z tego.

Też tu nie widze niczego co wskazywałowby na litere dysku.
Czy podłączałeś go w trybie normal?
Jeśli tak to sprawdź czy masz załadowany moduł usb_storage, scsi_mod,
sd_mod.
Co piszą w instrukcji obsługi aparatu nt. trybu normal, co to według
nich jest?
--
Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl