Re: Dwa lacza internetowe, siec - jak to madrze pogodzic.

06-02-03, Piotrek Czech <piotrek.czech@gmail.com> napisał(a):
> witam,
>
> mam taka prosbe jakby mi mogl ktos podpowiedziec jakich narzedzi
> uzywac w nastepujacej sytulacji, mam dwa łącza jedno schroniczne 1
> Mbit (GTS), drugie asynchroniczne  4 Mbit / 0,5 Mbit (TPSA), to jezeli
> chodzi o wyjscie na swiat. Z drugiej strony jest siec do ktorej jest
> podpietnych 50-60 uzytkownikow. Wszystko to jest "wpiete" do maszyny
> na ktorej jest zainstalowany debian sarge.

> Z mojego wstepnego rozgladnia wyszlo, ze powinienem sie zainteresowac
> tandemem IMQ+HTB, ale chcialby sie pierw zapytac madrzejszych odemnie
> [...]
moim zdaniem najlepszy bedzie lartc.org czyli obydwa lacza widziane
przez userow jako jedno. Na tym oczywiscie podzial htb jaki juz sobie
zazyczysz.

jesli chodzi o podzial uslug na lacza to zwykle redirecty iptablesowe.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com