Re: Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 i DCS f828

Dnia 03-02-2006, pią o godzinie 11:31 +0100, ja napisał(a):
> Przetestowalem ten moj aparat i ma mozliwos przestawienia w tryb Normal,
> PTP oraz Bridge-cośtam ale to chodzi o drukarke. Zarówno na normal jak i
> PTP nie moge dziada za pomoca usbmount podmontować a nie mam pojecia jak
> wyczaić jak zostaje wykryty jako jakie urządzenie aby podmontować ręcznie.

Daj na konsoli tail -f /var/log/syslog i podłącz aparat w trybie NORMAL
i zobacz co ci się pokaże.
U nie np. pokazuje: SCSI device sda: 501760 512-byte hdwr sectors (257
MB)
 sda: Write Protect is off
 sda: Mode Sense: 02 00 00 00

Odrazu widać że można próbować mount /dev/sdax  /katalog/docelowy, gdzie
"x" to cyferka 1,2 itd. Po prostu popróbuj która to jest.
Usbmount nie polecam ponieważ są problemy z systemem plików fat fat32
które używane są na kartach w aparatach. Grozi to utratą danych.

--
Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl