Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 i DCS f828

Dnia 03-02-2006, pią o godzinie 10:33 +0100, ja napisał(a):
> A ja dopytam jeszcze: w jaki sposob montuje Ci go jako dysk? Z automatu
> za pomocą usbmount, czy tez sam go montujesz poleceniem mount a jezeli
> sam to sąd wiadomo pod jaką ksywką widnieje on w systemie np /dev/sda?

Nigdy nie używałem żadnego automatu, montuje go zawsze ręcznie ( ew.
mały skrypcik na pulpicie do kliknięcia ). System widzi go
jako /dev/sda1, ale ponieważ podłączam różne urządzenia do usb, czasem
aparat plus czytnik jednocześnie i ta cyfra przy sda lubi się zmienić to
montuje go jako
/dev/disk/by-label/NAZWA-APARATU, bo to się nie zmienia.

Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl
JID UMariusz@jabberpl.org
GG 3624364