Re: Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 nie da radypodmontować

Dnia 02-02-2006, czw o godzinie 20:54 +0100, ja napisał(a):
> Ale jednak mam problema bo usbmout nie chce go automatyczni epodmontować
> w jajku wszystko jest co ma być ale w /media/usb nie pojawia sie
> podmontowana karta aparatu.

Jeśli działa w trybie PTP to go chyba nie podmontuje, za to gtkam
powinien w tym trybie ładnie zassać zdjęcia ( bez montowania ). Jeśli
chcesz montować jako dysk to musisz przełączyć aparat w tryb komunikacji
USB Mass Storage.
--
Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl