Re: Aparat cyfrowy Sony DSC-S80 nie da rady podmontować

Dnia 02-02-2006, czw o godzinie 19:14 +0100, ja napisał(a):

Sorki miało iść na listę a przez nieuwagę poszło na priv.

> Witam!
> Jak u diabła podmontowac ten cyfrak pod debianem sarge? Usbmount nie
> daje rady gphoto2 rowniez gtkam tak samo nie wykrywa.

Nie zauważyłem żeby ten model był na liście obsługiwanych aparatów przez
gphoto2.

> Feb  2 19:12:56 localhost kernel: usb 1-2: Product: Sony PTP
Czy to ma być część nazwy czy też tryb połączenia               ^^^^^

Jeśli PTP ma oznaczać sposób komunikacji, to jeśli nie jest obsługiwany
przez gphoto2 to masz pozamiatane. Sprawdź czy możesz przestawić ten
aparat w tryb komunikacji USB Mass Storage, Przy czym w opcjach aparatu
wcale nie musi się to tak dokładnie nazywać. Jeśli się uda to
podmontujesz ten aparat jako disk scsci.

Mariusz Ufnal
umariusz@bydgoszcz.home.pl
JID UMariusz@jabberpl.org
GG 3624364