Re: Instalacja Sida

Bartosz Fenski aka fEnIo napisał.
> Sida instalujemy instalując wersję stabilną, a następnie aktualizację do
> testowej i dopiero na końcu do niestabilnej.
> Ewentualnie zaczynając od testowej.
> Nikt nie gwarantuje, że obrazy z sidem w ogóle nie zeżrą Ci danych z dysku
> na śniadanie. Ciesz się, że problemy objawiły się tylko z instalacją.
Witam.
Och ten SID ciagle wiecznie glodny.
Mozna wczesniej uzyc Knoppix-a, jego Partimage i nim wykonac obraz
partycji.
Tylko, ze on dlugo moze go wykonywac. Ja partycje glowna ext-3 z
moim Aurox 11.0 obrazuje w, az ok. godz. Partimage ma roweniz inna ladna
rzecz. Pliki
obrazu mozna ograniczyc do 650 MB i pojawi sie ich kilka *.000 *.001
i.t.d.
Wtedy mozna je ponagrywac na CD.
Majac ten obraz mozna bedzie odtworazyc, to czym SID siepozywi.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0