Re: GNOME + POLSKI

On Wed, Feb 01, 2006 at 10:00:41PM +0000, wartan wrote:

Czesc,
> [...]
Prawdopodobnie podany przeze mnie sposob nie jest ani najkrotsza, ani
logiczna droga do, ale u mnie dziala:
a) pobieram z sieci zrodla stabilnej wersji GNOME
http://www.gnome.org/projects/garnome/
b) ustawiam w systemie polska lokalizacje
c) instaluje pobrane wczesniej zrodla w katalogu domowym
d) wracam do wczesniejszych ustawien lokalnych.
Mam niezaleznego GNOME dzialajacego w wybranym jezyku.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505