Spotkania Milosnikow Starych Komputerow w centrum Gdanska!

"Sachanowicz, Piotr (GE Infrastructure)" napisał.
> Witam,
> Wybaczcie OT, ale wiem ze w srodowisku jest wielku ludzi zainteresowanych tematem.
> Wspolnie z pubem Patio (Gdansk, za Zieleniakiem, 200m od Dworca PKP) organizujemy w najblizsza sobote 4.02.2006 - Spotkanie Milosnikow Starych Komputerow (8/16/32bit), czyli podejmujemy probe wskrzeszenia czegos na ksztalt Gieldy Komputerowej (real-life Allegro :) w stylu starego ZAKa lub Grzybowskiej. Spotkanie rozpocznie sie o godz. 11:00 i potrwa kilka godzin. Miejsce to klimatyczny pub, Patio.
> [...]
Witam.
Bardzo dobrze,ze napisales o spotkaniu. Jas bede na nuim.
Wiec dla uscislenia spotykamy sie 4 lutego o godz 11 w sobote, w klubie
Patio Z mapki
pod http://www.republika.pl/sachozol/patio/mapka.htm wyglada, ze
on przy ul. Dyrekcyjnej, lub gdzies w poblizu. Wpodanej witrynie
poza mapka opis dosjscia. Witryna klubu Patio pod
http://www.pub-patio.prv.pl
Mam nadzieje,ze bedziemy miec kolejne mile spotanko.
Wiadomosc przy okazji przekazuje do FLUG, linux-in-pl, ACTUS i
grupy debianowej. Powiem rowneiz kolegom, ktrych za chwikle odwiedze w
DS.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0