Re: DEBIAN

Witam!

Akurat 30-01-2006 (pon) o godz. 14:52 rossa33@op.pl napisał(a):

> MAM PROBLEM ZAINSTALOWAŁEM PHP4 I APACHA STRONA CHODZI ALE NIE CHODZĄ LINKI
> NA TEJ STRONIE NIE WIEM CO JEST I GRAFIKA. NA SERWERZE INNYM CHODZI. PROSZĘ
> O ODPOWIEDŹ
Oto odpowiedź.

Na początek polecam gorąco lekturę:
http://www.netykieta.dlawas.net/
W sumie wystarczy Ci rozdz. 1. Komunikacja elektroniczna.

Potem zdecydowanie przyda się:
http://rtfm.killfile.pl
Ze szczególnym naciskiem na działy od "Pisz poprawnie stylistycznie,
gramatycznie i ortograficznie" do "Pytając, wyrażaj się precyzyjnie"
oraz "Pytania, których się nie zadaje".

Pozdrawiam
tym0n

--
Tomasz Jakub Skrynnyk IRC: tym0n GG: 136500 TEL: 512805797
GnuPG: 85EB 93FC 72DC D4DD 6586  98ED AB36 F1AD BF77 D9BB