Re: zmasowany atak poczta/www

Witam,

> co mi da ze utworze taki plik z wielkoscia 0 bajtow ???? pobierze go i
> tak bedzie w kolko pobierac

Przede wszystkicm sprawdziles czy jest to wirus? Da ci to to, ze zamiast
pobieraz strony 404 ktora ma pewnie ok 10 k pobierze Ci 0 b

> to odpada przeciez strona musi dzialac !

Jezeli to wirus i jego atak jeszcze nie jest zmasowany uwierz ze
poswiecisz domene na rzecz calego serwera ;-).

Michał Prokopiuk
michal[@]linuxstuff.pl
http://www.sklep.linuxstuff.pl