fglrx i dziwny problem

Witam

Mam debiana ustable/ testing i kartę graficzną Ati Radeon 9000, sterowniki wydają się być zainstalowane prawidłowo. Akceleracja działa, w logach wszystko OK. Problem zaczyna się gdy przyjdzie mi do głowy zagrać w coś, gry działają prawidłowo do mementu gdy kliknę myszką lub w klawiaturę stuknę. Wtedy obraz zostaje zamrożony dźwięk leci normalnie, nawet słyszę dźwięki gdy próbują robić coś myszą i klawiaturą, pozostaje tylko reset x`ów. Dzieje się tak z grą Enemy Territory, jak również z grami uruchominymi pod emulatorem Cedega.
Instalowałem już kilka wersji sterowników, aktualizowałem X.org.
Skończyły mi się juć pomysły może ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie.
z góry dziękuję i pozdrawiam
Robert Rakowski