Re: Replikacja ?

On Fri, Jan 27, 2006 at 05:04:30PM +0100, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) wrote:
> 	Mam w domu 3 komputery oraz serwer. Chciałem mieć możliwość by na
> każdym z komputerów mógł używać swojego profilu (znaczy całego folderu
> domowego /home/usr_name).
>
> danych. Dlatego miałem taki pomysł by za każdym razem, kiedy będę
> kończył sesję kde, wszystkie dane z folderu użytkownika zosały
> przekopiowane na dysk komputera, który akurat używam, w ten sposób na

moim zdaniem mozna to zrealizowac uruchamiajac na komputerach
"klientach" w cron'ie rsync'a folderu server:/home/_USER_/ np do
localhost:/backup/_USER_ co 15min, albo tylko przy wylogowywaniu,
dzieki rsyncowi sciagniesz tylko roznice. nie wiem jak z praca
podczas rsync'a czy nie bedzie za bardzo obciazac system, do
przetestowania.

--
Marek Barczyk
mail: mbarczyk@post.pl | jid:thot@chrome.pl