Samba, CIFS i "file was changed"

Na stacji roboczej mam 2.6.15, serwer chodzi na 2.4.28. W obu przypadkach
Samba 3.0.21a.

Na stacji montuję zasób z serwera jako CIFS. Wszystko działa zacnie -
niestety oprócz vima, którego używam do edycji.. Co próbuję zapisać plik
vim stwierdza, że plik się zmienił i czy jestem pewien, że chcę zapisać -
jest to o tyle dziwne, że tylko ja edytuję ten plik.

//serwer/ftp on /home/hrw/mnt/serwer/ftp type cifs
(rw,mand,noexec,nosuid,nodev)

Miał ktoś może ten problem i wie jak to rozwiązać? Konfig Samby po obu
stronach mogę zmienić.

--
JID: hrw-jabber.org
Sharp Zaurus C-760 (OZ 3.5.x)

    42? 7 and a half million years and all you can come up with is 42?!