Re: iso mini cd woody -ego

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Tomek Wojtczak napisze:

> czy ktos z was wie gdzie znalezc mini cd debiana 3.0 (woody) ??
> moze ktos ma i wystawil by mi na ftp (lub inaczej)?
>
> mam problem z zainstalowaniem standardowej dystrybucji na dell-u 6300
> (nie wykrywa mi kontorlera perc).
> znalazlem cos takiego:
> http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Debian+on+Dell+Servers ,
> lecz zeby instalacje pchnac dalej trzeba  miec plyte z woodym a moja
> "wysluzyla sie".

Ale po co właściwie? Z tego co widzę jest tam mini-iso, więc po
instalacji tego powinieneś mieć działającą sieć i możliwość ściągnięcia
reszty z Internetu. Dodatkowo - dlaczego woody a nie sarge?
Czy normalny instalator sarge'a nie działa? Zarówno 2.6 jak i 2.4?
Dlaczego?

> chyba ze da sie tego nieszczesnego installera przerobic tak, by mozna
> bylo wykorzystac plyte sarge'a

Jeśli to standardowy instalator debianowy, to u mnie nigdy się o takie
rzeczy nie rzucał - było mu z grubsza obojętne, gdzie kazałem mu szukać
pakietów. Z instalatora woodego instalowałem sarge, z potato sida itp.

[...]

Jacek Kawa  **Freedom's just another word for nothing left too loose [J.J.]**