Re: problem z siecią przy zmianie mac adresu

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że soo2debian@o2.pl napisze:

> miałem neta na stacjonarnym kompie,sporadycznie potrzebowałem mieć
> siec na laptopie,zmieniałem sobie maca i wszystko działało bez
> zarzutu(w windozie również) plik /etc/network wyglądał tak
[...]
> teraz zmieniłem dostawce internetu i siec niestety nie chce robić !
> próbowałem również ustawien statycznych(z którymi wczesniej tez nie
> było kłopotu) ale nie dalej to samo czyli :

> Podejrzewał że chodzi tu o routing ? SIOCADDRT: Network is
> unreachable ,nadmienie że w windozie po zmianie maca wszystko gra
> [...]
                          ^^^^^
>         netmask 255.255.255.0
                          ^^^^^
>         gateway 192.168.0.1
                          ^^^
>         dns 192.168.0.2 )

Bramka jest nieosiągalna z sieci. Możesz spróbować zmienić netmask
na 255.255.0.0, albo poinforować dostawcę, że ma źle skonfigurowaną sieć.

A co do Windows - widocznie akceptują taką dziwną kombinację...

--
Jacek Kawa      **Words only had power when designed
            for the load they would carry. [F.Herbert]**