Re: problem atoryzacji .htaccess

On Tue, Jan 24, 2006 at 09:11:58AM +0100, debi wrote:
> Jak w temacie mam problem z autoryzacją dostępu przez plik .htacces.
> Apache odmawia dostępu do plików w katalogu.
Bardzo bys pomogl umieszczajac konkretne linie z logu apacha.

> zawartość pliku .htaccess:
>
> AuthName "Dostep limitowany"
> AuthType Basic
> AuthUserFile /cgi-bin/ograniczony/.pass
> AuthGroupFile /dev/null
>
> <Limit GET>
> require valid-user
> </Limit>
sam plik wydaje sie byc poprawny, choc dziwi mnie sciezka do .pass w
/cgi-bin/, ale to twoj wybor.

> w logach... widzę że nie można uzyskać dostępu do pliku .pass jakie
> powinien mieć atrybuty ?

czy masz odpowiednie wpisy w httpd.conf, np cos takiego?
<Directory _SCIEZKA_DO_DOCUMENTROOTA_>
	AllowOverride AuthConfig
</Directory>

Tez zobaczy czy z www-data mozesz czytac ten plik. Po prostu zrob su -
www-data i cat /sciezka/do/.pass

> do tej pory działało...
moze updatujac debiana, zmieniles plik httpd.conf?

--
Marek Barczyk
mail: mbarczyk@post.pl | jid:thot@chrome.pl