Re: EXT3-fs error i po serwerze

Pamięci są Kingstona, cały serwer jak zresztą inne jest od fachowej firmy która diluje serwery Intela. Podrasowane nic nie jest. A czym czyścić styki???

Zapuściłem Memtesta z 50 passów było i nic.

Przy okazji - znacie jakieś sposoby na poprawę bezpieczeństwa systemu plików ext3? Jakieś fajne opcje? Może np. tune2fs-em ustawiś żeby przy błędach nie przemontowywał systemu plików tylko wywoływał kernel-panic? Albo przenieść journal na inną partycję (jeśli dobrze zrozumiałem manual).

A jakiś dobry sposób na testy macierzy i dysków. Mam scsitools i bonnie++. Eny oder?

Wyczytałem w "Hakin9" 3/2005 apropo ext3 że projektanci nie przewidzieli możliwości odzyskania skasowanego pliku oraz że generalnie ext3 nie został tak dobrze zaprojektowany jak ext2.

A nam panowie audytorzy nakazali wdrożyć ext3 ...

ŁL