Re: OKI + strony rozdzielające

On Tue, Jan 24, 2006 at 09:38:51AM +0100, Szymon Nieradka wrote:
> Cześć,
>
> Od mniej więcej dwóch lat korzystam z powodzeniem z drukarki OKI OKIPAGE
> 14ex.
> Mam jeden niewielki ale irytujący problem: na polecanym przez system
> sterowniku
> (foomatic/pxlmono) nie drukują mi się duże grafiki - wyskakuje kartka
> z napisem "out of memory".

Przecież pisze: za mało pamięci - dokupić

> Niewielkie grafiki przechodzą ale drukarka je
> mieli
> przez kilka minut.

Taki urok tanich drukarek - wolny procesor (może rozszeżenie pamięci
przyspieszy, ale nie gwarantuję). Wszystko też zależy od rodzaju grafiki -
ja mam HP LJ2100 (też chyba ma 4MB jak twoja), raz trafiłem na takiego
pdf-a, że pierwsza strona na 1200dpi/pxlmono drukowała się 40 minut!, a na
600dpi/ljet4 kilkanaście (może kilkadziesiąt) sekund.

Zejść z rodzielczością na 600dpi (a jak trzeba nawet 300dpi) na drajwerze
ljet4

> Miał ktoś może podobne zmartwienia?
>
> Korzystam z CUPS 1.1.23-12 na debian/testing (+ lekkie domieszki unstable
> i experimental dla smaku).

Chyba gorzkiego smaku :(