Re[2]: problem atoryzacji .htaccess

Witam,

To jest ścieżka bezwzględna - od korzenia.
Plik .pass ma atrybut do odczytu dla wszystkich.
Hasło generuje na wingrozie programikiem passwd - szyfruje hasła.
Problem w tym, ze to rozwiązanie raz już mi zadziałało, a teraz nie
chce.
Zmieniło się tylko jedno: w międzyczasie robiłem update debianka -
ale to przecież nie powinno mieć żadnego wpływu.

Pozdrawiam,

Marcin Walka

W Twoim liście datowanym 24 stycznia 2006 (09:22:23) można przeczytać: