Zrób coś takiego:
 Section "InputDevice"
         Identifier      "Generic Keyboard"
         Driver          "keyboard"
         Option          "CoreKeyboard"
         Option          "XkbRules"      "xorg"
         Option          "XkbModel"      "pc105"
         Option          "XkbLayout"     "pl"
#         Option          "XkbVariant"    "pl"
#         Option          "XkbOptions"    "pl2"
 EndSection

Też nie mogłem pisać polskich liter (XWindow ignorował mi Alt+litera), choć wyświetlały się poprawnie. Pod konsolą było OK.

Maciej Rutecki <maciejrutecki(przy serwerze)poczta.onet.pl>
http://www.unixy.pl