Re: syslog-ng dziwne logi

On Mon, Jan 23, 2006 at 04:14:23PM +0100, bieniu gras wrote:
> [...]

jesli nie ma miejsca na dysku, to nie zalogujesz tego do pliku bo
wlasnie nie ma miejsca.

W twom przypadku jak widac syslog dropuje 0 pakietow, wiec nie masz
problemu.

Jesli masz np wolny dysk, lub za duzo operacji IO, syslog-ng moze
dropowac logi.

> zastanawia mnie tylko dlaczego on do mnie tak czesto o tym "gada"
> hehehe gdzies mozna regulowac czestotliwosc powiadamiania ??? czy
> szukac w opcjach debug ?

man syslog-ng.conf
/stats

stats(n)
      The number of seconds between two STATS messages.

--
Marek Barczyk
mail: mbarczyk@post.pl | jid:thot@chrome.pl