Re: Naruszenie ochrony pamieci

Witam.
Poniewaz nie mialem strace, musialem cos zrobic aby go pobrac. Przypomnieliscie mi o deselect. Po jego uruchomieniu, apt-get update zadzialal i potem dist-upgrade (gdzie byl nowy apt i aptitude). Po pobraniu najnowszej wersji (aptitude 0.4.1) problemu juz nie ma. Dzieki za pomoc. unlimit -a pokazuje mi unlimited (ja tylko korzystam z debiana ktory jest uzywany jako desktop), dlatego nie przejmuje sie tym. Ale poczytam o tym programie.

Jeszcze raz dzieki. Bez wywolania deselecta, apt by nie poszedl stad wasze podpowiedzi przydaly mi sie.