Re: Naruszenie ochrony pamieci

"Tomasz T. Ciaszczyk" <ciacho@ciacho.pl> wrote:
> Witam,

Witam

Kiedyś miałem podobny problem - pewien starusieńki serwerek pracował
stabilnie całymi miesiącami, memtest nie wykazywał żadnych błędów, nawet
wspomagany suszarką do włosów, a zawsze wykładał się dselect. Po
przeniesieniu systemu (całą macież razem z kontrolerem) do innej maszyny
wszystko zaczęło działać bez problemów. Problem rozwiązałem dopiero po
zezłomowaniu serwera - wystarczyło odkręcić podkręconego w zamierzchłej
przeszłości procka (było to jakieś pentium ~100). A najciekawsze w tym
wszystkim jest to, że wcześniej na tej maszynie przez kilka lat chodził
stabilnie NetWare 3.coś...

Janes

Artur Jankowski
ITservice