Re: EXT3-fs error i po serwerze

Hello Linuks,

Friday, January 20, 2006, 2:51:34 PM, you wrote:

[..]
Lp> Wyczytałem też u jednego Włocha w sieci że to problem z RAMem
Lp> i jak zapuścił Memtest86+ to były błędy, wymienił pamięć i jest
Lp> ok. Hyyy?

potwierdzam - mi tak juz polecialy 2 serwery przez tanie lipne ramy, system
poprostu nie wie ze zawartosc ramu sie zmienia, a cache sa niemale i
potem 'pieknego majowego poranka' z ext3 (wczesniej z xfs) zostalo
tylko siano, przy czym z xfs po tej awarii zostaly same kszoki, z ext3
odratowac sie udalo wiekszosc (moze kwestia innej skali awarii ramow)

1-nie rasowac
2-w miastach regularnie czyscic styki
3-uzywac sprawdzonych pamieci

--